Garantia produselor

Societatea VOLLMAX HVAC SRL asigură bună funcționare a produselor sale atât în perioada de garanție, cât și în perioada de post-garanție, pe baza unui contract de service post garanție.

Fac excepție de la garanție : daunele produse prin transport, stocaj necorespunzătorîngrijire neadecvată, utilizare anormalămodificări neautorizate aduse produsului, ștergerea seriei produsului (unde este cazul).

Termenul de rezolvare al garanțiilor este de 14 zile calendaristice conform Legii 449/2003 și O.G. 21/1992 din România.

Durata Garanției

Durata garanției pentru produsele noastre variază între 1 și 5 ani, in functie de producator.

Cadru Legal

Prezentul certificat atestă garanția produsului conform prevederilor O.G. 21/1992 și H.G. 394/1995, modificată și completată prin H.G. 786/1996 și H.G. 168/1997.

Condiții de Acordare a Garanției

1. Instalare

Pentru echipamentele care necesită instalare, SC VOLLMAX HVAC SRL asigură garanția dacă defectarea produsului este din cauza producătorului (vicii de fabricație dovedite) și în condiții normale de utilizare.

Firma care a efectuat montajul asigură garanția pentru defecțiuni apărute din cauza montajului.

Dacă SC VOLLMAX HVAC SRL efectuează instalarea, garanția va fi asigurată de aceasta atât pentru produs, cât și pentru instalare.

2. Reparații

In cazul unei defectiuni se va repara/inlocui piesa care este defecta.

O condiție esențială pentru valabilitatea garanției este efectuarea service-ului de întreținere al aparatului cel puțin o dată pe an, cost suportat de cumpărător.

Service-urile și instalările trebuie să fie efectuate de o firmă autorizată.

Firma noastră își rezervă dreptul de a stabili modalitatea și locul reparațiilor defecțiunilor.

3. Documente Necesare

Prezentul certificat de garanție trebuie să fie însoțit de o copie a facturii de cumpărare.

4. Pierderea Garanției

Garanția este considerată nulă în următoarele cazuri:

Intervenții efectuate de un centru de reparații neautorizat.

Instalare sau utilizare defectuoasă și/sau lovirea aparatului.

Lipsa întreținerii sau întreținere incorectă.

Conectarea aparatului la o sursă de tensiune diferită față de cea specificată pe eticheta aparatului.

*Atenție!

Nu se înlocuiesc gratuit în perioada de garanție telecomenzile defecte din următoarele cauze:

  • Neschimbarea la timp a bateriilor.

  • Vărsarea accidentală de lichide pe suprafața acestora, distrugerea tastaturii sau a afișorului electronic prin acționare exagerată sau urme de lovituri.

  • Deteriorări precum zgârieturi, șocuri mecanice sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost raportate la momentul achiziției nu fac obiectul garanției.

Aceste condiții asigură faptul că beneficiarii produselor noastre se bucură de un serviciu de calitate și fiabilitate pe toată durata garanției și post-garanției.